esraeylul34 Kızlar bugün bana PTT den böyle bir mesaj geldi böyle olupta alan varmı varsa da kaç günde geldi doğruluğu nedirhttps://www.resimyukle.link/img/JiogN.jpg
Asklepios esraeylul34 valla bana mesaj gelmedi ya. İban da var e devlette ama ısrarla ptt üzerinden yatıyor. Yarın arayıp çekmeye gitmeyi düşünüyorum. Bu arada fotoğraf açılmıyor
Ozge-2012 esraeylul34 hanımefendi size zahmet olmazsa e devlet gi4ip başvuru olup olmadığına bakar misiniz
esraeylul34 BGY Haleakba Minik1anne böyle kızlar https://www.resimyukle.link/i/JiogN e devlete bakicam ama yoğunluk nedeniyle dünden beri girilmiyo
Minik1anne BGY bem geçn sene temmuzda almştım ve bugünde yatmış yeni baktım geçen sene alanlara kesin verilecek diyorlar ama
BGY Minik1anne iste haziran sonrası alanlar içinmiş ben geçen sene nisanda almıştım yatmaz bana kesin 🙄 bu saatten sonrada bidaha yatırmazlar heralde cunku alan aldı cumaya kadar umudum vardi ama gitti oda
Ozge-2012 Minik1anne BGY ne alakası var ya böyle saçmalık mi olur verecek,erse tüm alanlara versinler
Minik1anne esraeylul34 canım sizinki sanırsam ptt ile evinize gelicek çünkı benim bugun yatmş ama e devletten gördüm ben bana böyle msj gelmedi
Cansuukoosee esraeylul34 babam adına yapıcamda banka hesabı iban yazmak gerekiyormu banka hesabı yok kendi adına
BGY esraeylul34 geçen sene haziran sonrası alanlara yatacakmış bu para oyle söylüyorlar siz geçen sene ne zaman almıştınız hatirliyormusunuz
esraeylul34 Biz de 3. Fazda aldık hatta aldığımızı da şans eseri öğrendik yani baya geç yatmıştı bizede
Minik1anne Ozge-2012 vala anlamiş değilim canım ama arkadas kesin mi degil.mi bilmiyorum yazmş belki kesin değildir