Kızlar,zaten en başından çok ta uyuyan bebek değildi.7,5 aylık tüm gün 3gündüz uykusu a yatırıyorum.Allahım 1 saat direniyor ayağımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum.Ayaklarıyla direniyor,dönüyor zAr zor uyuyor.Max 10 dakika.Ama çok uykusu var.Sallıyorum sallıyorum anca sallanarak uyuyor durduğum an uyanıyor.Geceler deseniz.Sabaha kadar dakika başı mızıldıyor,dönüyor beşiğinde 2-3 kere bir yerde direnince ağlıyor.Normal anda da anca mız mız,kucağa istiyor.Bu durumun adı ne yaa😕😕😕