Kızlar oğlum 20 aylık 24 olunca kardeşi gelecek nasipse. 2 tane bezliyle uğraşmak çok zor olur diye bayramdan sonra bezi bıraktırmaya çalışmayı düşünüyorum. Varmı aranızda bu yaşlarda bıraktırabilen daha konuşmayı falan hiç bilmiyo sadece kakası gelince arada gııı diyo o kadar. Sizce ne yapsam?