AylinBayrak
Çok önce yazmışsınız ama konuyu aratınca çıktı, ekstra konu açmayayım istedim. Öncelikle büyük geçmiş olsun. Bende sezeryan doğumun hemen sonrasında yaşadım. Bebeğim makat gelişti ve 4150 gr. iri bir bebekti. İri bebek olduğu için atoni geliştiği söylendi. 30 gün sonra ağrılarım geçmediği için doktora gittiğimde içeride birikinti olduğu ve kürtaj olmam gerektiği söylendi. Neyse ki kürtaj olmama gerek kalmadı ama bir nevi kürtaja benzeyen bir işlem yapıldı alttan. Birikmiş tüm kan kocaman bir şırınga ile çekildi. Bugün kırkımız çıkıyor... sonra ki süreci merak ediyorum.
Sizin iyileşme süreciniz nasıl oldu, neler yaşadınız? Daha sonra cinsel ilişki vs olduğunda tekrarladı mı? Tekrarlama riski var mı, doktorunuz neler söyledi tüm bunları merak ediyorum? Birde sonra ki doğumda yine aynı durumla karşılaşma riski yüksek diye okudum sayfalardan. 🤔