Kdr-eren Oğlum 14 aylık olmak üzere gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum ama bu süreçte uykusu açılıyor ve saatlerce uyumuyor ne yapabilirim acaba yaşayan var mı sallamaktan ayaklarım ağırıyor
Teomanannesi Kdr-eren bende gece beslenmesini bire düşürdüm nerdeyse bir aydır ama hala çok sık uyanıyor 9 aylığız tamamen kesince deliksin uyuyabilecek mi yoksa emmese bile böyle uyanıp duracak mı merak ediyorum tecbübeli anneler vardır inşallah bu konuda