3 aylık bebeğim var,1.5 aylıkken ilk yüzünde ufak kızarıklar ve sonrasında ufak sivilcelenme,pütürlenme, kabuklanma şeklinde devam ederek çoğaldı doktora gittiğimizde doktoru ilk bebek aknesi bir şey yapmayın geçer takipte kalın, tekrar olursa gelin dedi. Bende internetten araştırdığım kadarıyla kaynamış su ile temizleyin falan yazıyordu o şekilde yaptım sonra yağ sürdük geçti. Fakat 10 gün önce kadar kakasında nokta şeklinde kan gördüm, internete baktığımda bağırsak iltihabı ve alerji durumu yazıyordu,tekrar yüzünde o şeyler çıkmaya başlamıştı tabi ama daha seyrek biz de hep hassas olduğu için düşünürdük sonra yüzü tekrar çoğalmaya başladı doktora gideceğimiz zaman bir kere daha gördüm kakasında kan ama daha küçük,sonra hemen doktora gittik doktoru kontrol etti alerjiye yatkın bir çocuk olduğunu söyledi atopik başlangıcı diye bir şey dedi egzamaya çevirmesin falan dedi,bana gelince de diyete girip süt ürünlerinden bir 15 gün uzak dur bakalım dedi, yüzüne uygun şampuan ve yüz kremi verdi onu kullanıyoruz ve tekrar kakasında kan ve mukuslu bir kaka görürsek hastaneye götürücez kakasını test yapacaklar. Yani bu durumu yaşayanlar illa vardır,nelere dikkat etmem lazım? Yüzü böyle bayağı sivilceleniyor kuruyor dokunduğumda pütür pütür şeyler geliyor,biraz da elinin üstünde var hafif bir şey leke gibi garip krem iyi geldi yüzüne geçti ama bazen nokta nokta yüzünde kızarıklık hala görüyorum 😑😑