Htclrsyvz ben de aynı durumları yaşadım süt birikmesinden olduğunu düşünüyordum.2 kere antibiyotik kullandım dediğiniz gibi antibiyotik bitince tekrar başladı. İnstada emzirme danışmanı var onun sayfasını incelerken gördüm. Bebek pamukçuk vs olduysa ağzından meme ucuna ordan süt kanallarına mantar yayılıp mastit yapabiliyor. Superox diye bir dezenfektan var antibaktariyel, antiviral, antifungal özellikli. Bunu her emzirmeden ya da sağımdan sonra göğüs ucuma sıktım. 3 güne asla geçmeyen göğüs ucu ağrım geçti bebeğimin ağzını da günde 3 defa beze 1 kere sıkıp ağzının içini arkadan öne sildim onunda pamukçuğu geçti. Çok şükür o günden beri mastit olmuyorum. Bebeğin için en faydalı şey anne sütü. Kesmeden önce bunu da deneyip bir şans daha vermeni diliyorum. İnşallah sana da şifa olur