Aise06 Merhaba arkadaşlar, aranızda bebeğinde herhangi bir alerji olup, anne yediğinde tepki oluşmayan sadece bebek yediğinde tepki oluşan var mı acaba?
mom0989 Aise06 elbette biz kızımda çok çektik ama bende hiç bir belirti yokken kızımda 52 günlükken çıktı. Yumurta yemiştim ve o akşam sütlaç yemiştim
Aselask34 Aise06 bizde süt ve süt ürünleri yumurta kırmızı et ve kuruyemişlere alerji vardı canım kızımın yüzünde ve göğsünde kızarıklar huzursuzluk ve çok sık mukuslu kaka olunca test yapıldı alerjisi olduğunu öğrendik diyete soktu doktor 4 aydır diyetteyim korkudan yasaklı hiç bi şeyi tüketemiyorumki bilmiyorum bu nedenle sadece yumurtayı açalım dedi doktor ben 3 gün kuralıyla yedim emzirdim etki yapmadı şimdi bebeğe 3 gün kuralıyla ver diyor doktor ama korkudan daha deneyemedim ondada
Aise06 mom0989 yine sizin yediğiniz bir şeye tepki vermiş, benim bebeğim sadeve kendisi yediğinde kızarıyor. Bu durumda bazı doktorlar annenin diyet yapmasına getek yok diyor. Onu merak ediyorum. Rabbim şifalar versin bu alerjiler de uçup girsin eser kalmasın inşallah 🌷
Aise06 Aselask34 Rabbim şu mübarek günler hürmetine şifalar ihsan eylesin alerji namına bir iz kalmasın inşallah 🌷
Aise06 Yani benim demek istediğim şu; bebeğimde süt alerjisi var, ben yiyorum bebeğimde herhangi bir alerji belirtisi yok, bebeğimin kendisine yedirdiğimde kızarıklık oluyor. Bu durumu yaşayan var mı onu merak ettim.