Nisacix Hiç öyle düşünme, yeteri kadar bez değiştiriyormuşsun zaten. Anne sütü çok kolay sindiriliyormuş ve çok rahatlatıyor bebekleri 🥰 Benim kızım da ilk zamanlar çooook düşkündü, hep emmek isterdi. Ek gıdaya geçene kadar hep böyle sanırım😊 Anlam veremiyorum ki sütün yetiyor mu? diye sormalarına, sanki bebekten sonra aile fertlerini mi besliycez ne 😅