İyi geceler anneler.Bi çok anne bunu merak ediyor bi çogunuzdada bu yazıyor.Ben 1.ve 2. Fazı almıstım üçüncüye kendim hiç basvuru yapmadım ama 30.04.2021de adıma başvuru yapılmıs sosyal yardımdan girdim gördüm kapsama dısına cıktı yazıyordu bende cıkmadı diye hiç üstelemedim aksam msj geldi ödemeniz en yakın zamanda konutunuza teslim edilcektir diye💁🏻♀️Yani kapdam dısı na cıktı olanlar alıyor🙏inşallah ihtiyacı olan herkez alır❤️
bu arada yok üçünüde almıssınız falan demeyin açıklamamı yapıyım bos yere birbirimizi üzmeyelim.Bizim yeşilkartımız car ve eşim yevmiyeli çalısıyordu gecen sene 1e biz basvurduk 2.ve 3te basvuru yapmadan geldi.Şuanda oto yıkama açtık ama kıs ayı ve kapanma oldugu için bir kurus paramız yoktu🤷🏻♀️