Vedq Mehmetereninannesi cnm benim de kizim 23 gun once cikardi ucunu ama devamu gelmedu normal mj sence
Handeakglyvz VolkanEmrem maşallah 🧿 ☺️ Benim kızımda çok fena kaşıyor damaklarını çıkardı çıkaracak diyoruz her ay ama gelen giden yok 😂 6 ay 21 günlüğüz darısı bizim başımıza 😊
VolkanEmrem Handeakglyvz insalalh cnm ayni bnde senjn gibiydim dun damlasini verirken caykasigina sesi geldi 😍
Muverrih VolkanEmrem Yaa çok zormuş işiniz 😑 İnşallah bir an önce biter alerjisi doktor ne damlası verdi? Bizimde mama yemiyor biberon damagini acıtıyor herhalde. E bebekten biberonlu kaşık aldım onunla zoraki iciriyorum çorba filan
VolkanEmrem Muverrih sagol cnm aynn baya zorladi ama alistim artik cocuk doktoru vermisti cnm giliserinli bi damla eczane hazirliyomus nete yazdigimda kulak agrisi icin yaziyo ama anlamdim bnnde ciktiya sukur birakcam 🤔
VolkanEmrem Muverrih mama kasigi varmi cnm bide onla dene istersen ver eline oyalansin onunla bile patlatir yakindir insallah baya huysuzlaniyo atesi var hafif bide bugun bexero asisi yaptrdim oda ates yapiyomus hemen parol surup verdim daha iyi gibi rabbim baska dert vermesin kolaylikla atlatr sizinde bebisiniz insallah🥰
NisAsel0311 Kızım 6 ay 2 günlük yaklaşık 3 aylıkken kasinmalar huysuzluklar başladı hâlâ da devam ediyo. Ama ne diş var ne bı kabarıklık. Aşırı huysuz meme reddi var ama diş yok 😭😭😭
VolkanEmrem NisAsel0311 bizimki de aynı öyleydi canım 3 aylıkken kaşınıyordu düşün 4 ay boyunca ağladı huysuzlandı en sonunda patlattı Ama şu anda hala öyle ne bulursa ağzına götürmeye çalışıyor Allah kolaylık versin inşallah senin bebişin da hayırlı atlatır🥰
Melihinannesi1 Bizimde 5 ay 20 günlükken çıkardı simdi 10 aylık olacak nerdeyse 5 dışımız var çok şükür, pandemiden dolayı parti yapmadık 😊
VolkanEmrem Melihinannesi1 oyy masallah🥰partide hani maksat muhabbet olsun diye bu pandemide yapmam zaten 🤭😃
Minikprens-20 Bizim ilk dişimiz 5 ay 3 günlükken çıktı. Pandemiden dolayı diş partisi yapmadım ama pasta yapıp kendi yaptığım ‘ilk dişim çıktı’ yazısıyla fotoğraflar çekmiştim çok tatlı olmuştu 🤩
Duyulurum VolkanEmrem hayırlı olsun 🤍 5,5 aylık ilk diş 🌸 7 aylık ikinci diş💕💕 8,5 aylık üç ve dördüncü dişi çıkardı 🌷🌷🌷🌷
2673826 anneCANan ahhahah çookk dogru iki diş gördüm ucunu ama 5 gundur uykusuz geceyi aglayarak gecırıyoruz resmen tüm dişler tamamlansın kızıma istediğini alacam:))
anneCANan 2673826 oğlum 19 aylık 16 tane dişi çıktı 7. Ayından beri ooo neler neler. Ahtım var “dişlerimizi tamamladık” partisi yapacağım . Sizin ve bebeğinizin de Allah yardımcısı olsun şimdiden geçiyor da yoruyor çok
Ece-su VolkanEmrem ya bizim de 7 ay oldu sanki dişi cıkıcak nasıl anlıcam ağzını açmıyor bile kilitliyor resmen bakamıyorum
VolkanEmrem Ece-su surekli eline agzina goturuyosa akitiyosa dis huzursuzlaniyosa bide agzinin etrafinda dokuntulrr oluyosa dis belirtilri cnm umarim tez zamnnda cikari zor 🤲🥰
goker05 Ece-su ağzını zorla dgeil de gülerek açmasını sağlayın altta hafif beyazlık oluyor yeri bende öyle anladım özellikle actirmiyor