Kei98 Canim cok zor, benim kizim 6ci ayindan sonra degisti, ne duzen vardi ne uyku ne huzur tabi, 17 ayina gelince artik dayanamadim ve uyku egitimi verdim, ohh dedim uykularimiz duzeldi, yatagina koyuyorum opuyorum ve kendi kendine uyuyor, suan 23 aylik ve tekrar basa sardik, hep yanimda olmak istiyor benle uyuyacak yoksa gece sayisiz kalkiyor ve uyumak istemiyor, yani bosuna hersey, pedagog ile gorustum ara ara boyle donemler olabiliyor dedi 2 yas sendromu olabilir dedi, dedi de dedi .. ben buyuyunce duzelecegine inaniyorum