Merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylıkken emmeyi bıraktı uzunca bir süre sağarak devam ettim sonunda bıraktım 4 Aydır da anne sütü vermiyorum sütüm azda olsa geliyor. Çevremdekiler o süt artık verilmez bebeği zehirler diyorlar ama internette verenleri okudum başına böyle bir şey gelen var mı yada bilgisi olan ????