Rules Kızlar oğlum 7 aylık. Evdeyiz hep kimseye gidip gelmiyoruz normaldede ama son haftalarda bi huy oldu odadan babası çıksa ağlıyor çığlık çığlığa ben çıksam ağlıyor hemde nasıl ağlamak gözünden yaşlar iniyor. Sanırım güvenli bağlanma oluşmadı ne yapabilirim bu süreci nasıl atlatırız zamanla geçer mi ?
nursocum Rules güvenli bağlanmayla alakası olduğunu zannetmiyorum. Çok normal böyle yapması benim oğlumda böyleydi zamanla geçiyor
Dnzkcmz96 Rules bu aylarda cok normal. Sizi kaybediyor gibi düşünüyor. Zamanla düzelir dokuz aydan sonra falan yani
Zumra_ Rules misal birlikte oyuncaklarıyla oynayıp ben şimdi odaya gidip gelicem deseniz sürekli gelip gidip ilgisini başka yerlere yöneltseniz hiç denediniz mi bilmiyorum ben böyle aştım
Rules nursocum geçenlerde bi post okumuştum eğer böyleyse güvenli bağlanma oluşmamıştır vs diye araştırmaya da hiç fırsatım olmadı açıkçası. Gözlerinden boncuk boncuk dökülüyor hemen odadan çıkamaz olduk birimiz oyalayıp birimiz görünmeden çıkıyoruz odadan. Ne kadar sürer ki acaba böyle.
nursocum Rules benimki emekleyince geçti bence sizinde öyle olur ❤️ kendisi gidemediği için ağlıyordur herşeyi bu tarz şeylere bağlamayın bence 🌸
Dnzkcmz96 Rules kuzum öyle ya maalesef. Emeklemeye yada yürümeye başlayınca daha cok düzeliyorlar. Ben 10. Ayda falan daha düzeldim yani. Ama 7,8,9 faciaydı sürekli kucağımda iş yapıyordum tuvalete bile beraber gidiyordum.
Morlahana NukleerBaslikliKiz bende çocuğum bana düşkün olsun istiyorum ben hiç umrunda değilim 11 aylık. Sizinki 13. Aydaki boyle oldu
Rules Dnzkcmz96 aynen öyleyiz benim kucağımda bile olsa çılgın gibi ağlıyor babasına yada onda olsa bana geri dönene kadar da sakinleşmiyor yapmadığımız oyun kalmıyor
Rules Zumra_ ce ee oyunu falan öğretin diye okudum bi yerde denedim ama yeni deniyorum. Onun haricinde zaten herşeyi konuşarak yapıyorım gün içinde işte anne mutfağa gidecek sana şunu getirecek ben mutfağa gidiyorum oğlum su getircem vs ama yok anında basıyor çığlığı. Wc de bile kapım açık konuşuyorum sürekli sesleniyorum ama ağlamaya devam ediyor görene kadar
Rules Mom078 anlatmam mı herşeyi ama herşeyi anlatıyorum 😬 ben yanından kalkıp kapıya yöneldiğim anda başlıyor
Rules BalarisiYusra daha emeklemiyor canım ama öyle böyle bi ağlamak değil salya sümük kalıyor iç çeke çeke
Zeyzeyyyyy Rules kız benimki 14 aylık mutfakta bulsşık yıkarken eşortmanımı tutuyor bırakmıyor bekliyor uzanıp bende yeni böyle bişiler görüyorum 20 gündür geçiciymşş
Rules nursocum herşeyi öyle şeylere bağlamıyorum tabiki sadece böyle bişey varsa çözümü neyse ona bakarım. Ama dönmesel bişey se katlancaz artık umarım geçer yakın zamanda 😌
BalarisiYusra Rules yaa kıyamam benim kızım da kaç aydır böyle valla bu huyu gitmedi bi türlü ben yanından ayrılıyım ağlar, eşim yanındayken benim odanın kapısının önünden geçtiğimi görsün yine ağlar valla çok zor
Rules Mom078 bende öyle düşündüm hatta dönmüyorum ağladığında eşim hemen koşuyor bırak diyorum ağlasın biraz ama sakinleştirmediğimiz zaman çatlıcak konuma geliyor nefesi falan kesiliyor katılıyor resmen ağlarken