HaticeY 7 aylik benim oglum ek gidaya basladik 1 ay once 6 ögun yediriyorum sabah kahvalti bebe biskuvisi labne pekmez tereyagi ile sonrasinda meyve oglen corba ikindi de yogurt aksam hipp gece mamasi verip uyutuyorum gecede mama bu sekilde besliyorum sen nasil yapiyorsun kac aylik bebisin 💕