3 aylık bebeğim gece sırt üstü yatırdığımda elleriyle yüzünü ovuyor kıvranıyor ikildiyor. Yüz üstü yatirinca çok rahat ama gece korkuyorum boğulur eder anı bebek ölümü oluyor dedi doktorda napcam ben gündüz uyuyamıyorum gece o uyurken uyu diyorler. Yine olmuyor nolur Bi fikir verin kundak yapıyorum tepine tepine Bi hal oluyor ellerini çıkarmak için