Dilan09 Kizlar oğlumda kalça çıkığı var 45 günlükken tani kondu 8 aylık oldu hala aparat kullanıyoruz aranızda varmi acaba nasıl yol izlendi sizde
cekoslavakporseleni Dilan09 çok geçmiş olsun canım, benim de oğlumda var. Doğduğu gün fark edildi. 15 günlüktü pavlik kullanmaya başladığımızda. Şu anda 3.5 aylık. 3 aydır kullanıyoruz. 2 ay daha kullanacağız, 1 temmuzda randevumuz var.
-Cansu- Benim kızımdada var biz 1 buçuk aydır kullanıyoruz sizin açılarınız kaçtı acaba bu kadar uzun kullanıyorsunuz
Dilan09 -Cansu- bi bacak 48 bir bacak 54 dü canım Smdi biri tam iyileşti digeride çıkık değil artık ama kemiği daha tam oturmamış sizin açılar Kaç
-Cansu- Dilan09 bizimki biraz karışık canım biz ilk 1 aylık ultrason çektirdiğimizde 2 kalçadada gelişim geriliği var dendi 47 48 yazıyor çocuk ortopedisine yönlendirdi doktorumuz ve orda yine ultrason çektirdik sol kalça normal hiç bi sıkıntı yok sağ kalça 50 dendi ve pandaja başladık 3 hafta sonra 55 olmuştu şimdi bi 3 hafta daha taktık bakalım bu hafta gidicez inşallah düzelmiştir
Dilan09 -Cansu- ne bandajı kullanıyorsunuz canım pavlik mi tubingen mi Firuşka mi bizde ayın 10 unda gidicez 2 aydır kullanıyoruz aparat düzenli ĺ şekilde
-Cansu- Pavlik bandaj kullanıyoruz canım siz ne kullanıyorsunuz inşallah düzelmiştir cidden çok zorlanıyor bebeklerimiz
Dilan09 -Cansu- canım biz ilk pavlik kullandık ama bebeğim o zaman 45 günlüktü ve hiç durmuyordu nefesi kesilcek derecede ağlıyordu onu bıraktım firuska yastığı kullandık şuan bir bacagimiz komple iyileşti diğer bacakta 59 aynen gerçekten çok zor bir durum inşallah ikimizde hayırlı haberler alırız
-Cansu- Dilan09 aynen öyle benim kızım daha yeni 3 aylık oldu sizin bebeğinizin tam hareket zamanları inşallah bian önce özgürce hareketlerine kavuşurlar
Dilan09 cekoslavakporseleni insallah düzelmiştir gerçekten çok zor Rabbim evlatlarımıza şifa versin inşallah 🙏
cekoslavakporseleni Dilan09 inşallah canım, çok ama çok zor gerçekten. Şimdi bir şey değil, bebekler anlamıyorlar. En büyük korkum ileriki hayatını etkileyecek bir durum olması rabbim esirgesin. Allahım bebeklerimize şifa versin, hiçbir sıkıntıları kalmasın inşallah🤲🏻