Canim her bebekte degiskenlik gösterir ben ilk zamanlar aptamil kullanmistim aşırı gaz yapmisti ve kabizlik simdi 6 aylik oglum ve neredeyse 3 3 bucuk aydir gold kullaniyorum kabizlik yok cok şükür gaz sorunu da yok. Mama degistirdiginiz zaman kabizlik olabilir ya da farklilik ama düzelir. Ama yine de dedigim gibi her mama her bebege yaramiyor 🤷🏻♀️