Nilhanim süt tazyikli geldiği için ya da gaz sıkıştırdığı için tıkanabiliyorlar benimki iki aylık oldu tıkanmaları yeni yeni azaldı bazen bir emzirmede defalarca tıkanıyor hemen iki kaşının ortasını yukarı doğru çekiyorum ya da ters çevirip hafifçe sırtına vuruyorum. Gazını çıkarmayı da deneyebilirsin öyle tıkandığında korkma canım sadece dikkatli ol. Bir de emzirirken dik tutabilirsin o zaman da tıkanmayı önlüyor