Atlasinannesi Kizlar çok utanarak soruyorum ama artık dayanamıyorum 4 ay önce sezeryan dogum yaptım 2. Ayımda kaşintı ve yanmalarım başladı her dakika lavaboya gtme jsteği aile hekimi fitil yazdi kullandım gecer gibi oldu ama 10 gündür yine aynı bu yanmalar psikolojmi alt üst etti sürekli kasiniyorum yaniyo ama dışı degil icten oluyo pazartesiye randevu aldm neden olabilir başina gelen var mı ??
Deniz2961 Atlasinannesi mantar olabılır enfeksiyon olabılır cnm ıdrr tkrr yapılmadan burdan net bir sey diyemeyiz sen bol bol su ıc idrara cıkmaya ozen goster
Duruu Atlasinannesi mantar sanki bendede vardı travazol krem sakinleştiriyor bir de zalain fitil vermişti iyi geldi bana geçmiş olsun
saripapatyam2 Atlasinannesi her dakka lavabo ihtiyacı oluyorsa idrar yolu enfeksiyonunuz var idrar tahlili yaptırın. Oda yanma ve kaşıntı yapar
AyseAlyamm Atlasinannesi emzirme dönemindeki soğan suyunun sakıncası var mı bilmiyorum ama ben hamilelikten önce yaşamıştım soğan suyu sayesinde kurtuldum 3-4 gün içmem yeterli oldu . Bı de karbonatlı sirkeli ılık suyla taharetlendim kasintiyi alıyordu .
Atlasinannesi Duruu bende fitil kullandim canım ama eridikten sonra birazi dsari atiyor ya oyle yakiyordu ki uyuyamiyordm geceleri
Atlasinannesi saripapatyam2 pazartesi gdecem enfeksiyon varsa antibyotik verirler mi emziriyorum çünkü
Atlasinannesi AyseAlyamm canım 10 gündür soğan suyu içiyorum ama fayda yok sirkede kullaniyorum ama sadece o an yatıştırıyo sonrasi yine aynı cok tesekkr ederm 😊
saripapatyam2 Atlasinannesi emzirdiğinizi söyleyin ona göre verir emzirirken kullanabileceğiniz antibiyotik