mirayybebek kızlar arkadasımın bebeği 3400 doğdu bir aylık şuan 4 kğ iyi almısmı birde nasıl hesaplama yapacak bilgisi olan varmı
Muhammed_Arel02 mirayybebek Canım ıyı bnce çnkü doğdkları kıloda klamıyorlar şişleri falan iniyor ya ondan. We ayda en az 600 gram almalrı gerek bebekde almıs zaten🙂
Zekimurendebizigorecekmi mirayybebek Yani bi 200 / 300 gr ver iştir ilk günler sonra 1 kg almış gibi düşünürsek bence gayet yeterli kilo alımı
Mervee35 Annem bizi sütten keserken sütyeninin içine yeşil sabun parçaları koyarmış o çok iyi gelirmiş 😃