Mom080 Mirsim PTT kurumsal yazınca aşağıda sıralaniliyor ilgili şeyler ordan para varsa görülüyor miktarı gelip gelmediği
[silindi] Tsksn-gns-27 E devlet üzerinden pandemi yeni başvurusu olarak yapılıyor ama paralar yattı 3. Fazdı bu. Tekrar faz yardımı yaparlarmı bilmiyorum.
Mirsim [silindi] paralar ne zaman yatmaya başladı? ilk defa iki hafta önce başvuru yaptim,en son pazar günü baktım süreç devam ediyor yazıyordu süreç devam ediyor yazıldığında çıkmıyor sanirim
[silindi] Baharonel Pandemi döneminde işi kapananlar, işsiz kalanlar, geçim sıkıntısı çekenler dediler haberlerde ama hemen hemen herkese çıkmış sanırım.
Mom82902 Domino bişey sorucam benim e devletim yok eşimin e devletinden yapsam kabul olursa ben gidip alabiliyor miyim
Domino Mom82902 esinin e devletine sosyal yardim.bilgileri sorgulama yaz orada senin adina yatan yardimlari da görebilirsin. esinin adina basvuru yapabilirsin senin adina olmaz ama evine yada ptt kart varsa oraya yoksa da kayitli iban numarasina yatırırlar
Domino Mirsim bi cok kisiye cikmis oyle. ptt kurum odemeleri yazin cikmazsa sosyal yardim bilgileri sorgulama yazin oralardan bakin bi
Domino Mirsim ben aradim şimdi rc kimlik numarami yazdim ve adiniza odeme bulunmamaktadir dedi kapatti😒😫🤦♀️
Domino Mirsim cok yogun bende sabahtam beri giremiyorum. sosyal yardim bilgileri sorgulama yaz e devlets bise oraya bak.
Sedonay [silindi] ben faz 1 faz 2 aldım bana msj gelmedi e eevlettede çıkmıyor hiç bişey banada çıkmışmıdır tekrardan acaba
Defnelina27 [silindi] kaymakamlığı mi gitmemiz gerekio yoksa tlfnla yapabilirmiyiz ne dememiz gerekiyo
[silindi] Sedonay Ptt yi aradınızmı. Gece 12 den sonra paralar yattı. Onlar yatıp yatmadığını söylüyor.