bayankitapkurdu Yani gelişimsel açıdan herhangi bi sıkıntısı yoksa insaların ne dediğini pek umursama derim .. benim kzım 3,5 kilo doğdu sadece anne sütüyle ilk ay 2 kilo almıştı Dr beni tebrik etmişti ne güzel bakmışsın annesi maşallah diye ama kayınvalidem 5,5 kilo ne ki hiç bişey demişti Dr a 🤦🏼♀️ O saatten sonra bu lafların ne denli cahilce edildiğini anlamıştım . Bence sizde boşverin .