Arkadaşlar böyle de konu olur mu demeyin lütfen:)
Biz hamilelikten önce 20 gr kadar bir birikim yapmıştık çok dokunmadık 2 gr harcadık ki birisi menenjit aşısı için. Ben robot süpürge çok istiyorum saçlarım çok dökülüyor ve mutfakta hep bir ekmek kırıntısı var şimdi süpereyim sabah hiç süpürmemiş gibi olur ve elektrik süpürgem de öyle iyi değil düğün zamanı param yoktu adi bi tane aldım kılı tüyü çekmiyor.
Eşim bana 4 gr ver ayda 250 250 yerine koyarım koyamazsam da sen çalışınca koyarız dedi. Vereyim mi? Korkuyorum da zor bir zamanımız olsa ne yaparız diye.. kararsız kaldım yardımcı olur musunuz