Ayazege06 Blackcloud Ben boşanma sürecinde olduğum için kendi evimde değilim babamlardayim ikametgâhım buraya alinmadi o yüzden gitmem gerekiyor ptt ye zaten kalablgn için de beklemiyorum uzakta bekliyorum ve tek tek aliyolar o yüzden sorun olmuyor
Prenses2 Nurellaaaa canım ben bı kaç gün önce sahurda yaptım ön başvuru TC min sin hanesi cuma günü tekrar mi başvuru yapicam ?