Tugce_hckrkmz37 Leventin_annesi bazılarında öyle yazıyo sosyal yardımlasma durumunu sorgula yaz orda görünür ordada yoksa ptt kurum ödemelerinden görünüyor
Zey43 Tugce_hckrkmz37 ya meraba bende sosyal yardımlaşmaya baktım kapsam diana cıktı diyor ptt kurum ödemelerine de giremiyorum ama bazıları uatmistur diyo nasıl oluyor acaba
Tugce_hckrkmz37 Zey43 yani o şekilde diyorsa yatmıstır annemede aynı sekilde kapsam dısı dedi ptt sorgulamada yarın ödeme günü oldugu yazıyordu yani yatar yarın büyük ihtimalle herkese ptt sayfası hata veriyor sanırım yogunluk var bnde giremiyor kaç saattir
ikibebebiranne_ Bendede kapsam dışı diyor ama 1 seneye yaklaşık oldu yattiysa halen paramı alabilir miyim