Bugün tam 5 ay bitti, hamile kaldığım kiloma düştüm ama göbek hala şiş ben anlamadım. Eski kiloma dönmeme rağmen karnım duruyor. Ama içi boş bastırınca içeri giriyor sanki karnıma hava basılmış gibi. Korse takmadım ondan mı acaba? Sarkık değil sanki 5 aylık hamile gibiyim.