YektAli sık sık emzirirseniz 1-2 bezde daha görürsünüz en fazla sonra düzelir bizde de olmuştu ama 5-6 aylıkken, havalar sıcaktı ve çok terliyodu daha fazla su içirerek ve emzirerek düzeldi. Sizin bebeğiniz daha çok küçük sadece emzirerek düzelir korkmayın