Senabebek Yani odemenizi hesabınız varsa hesaba yatırmışlardır yoksa ptt şubesinden gidip alabilirsiniz konutunuza gelip verilcek diye mesaj gelmediyse bana gelmedi mesela ve hesap no da yok O yüzden daha önceki pandemi parasını da ptt ye gidip almıştım yarın bende ptt ye gitcem ödemeyi alcam çünkü e devletten baktigimda herhangi bir ptt şubesinden odemenizi alabilirsiniz yazıyor