Aysegul_goktug Kızlar bebeğime omzundan iğne yaptılar 2 ay geçti üstünden ama bugün orasının kızardıgını kabuklandigini kan koplamis gibi bi goruntu olduğunu gördüm başına gelen var mi sizce normal mi ikibgun sonra doktora gidecem en ama merak ettim
Merve_gcl Aysegul_goktug kuzum ebe bana normal olduğunu söylemişti geçip iz şeklinde kalması aylar alırmış
birtosbikannesi Aysegul_goktug verem aşisinda oluyo cnm aşının tuttuguna işaret sıkıntı yok merak etme
BalarisiYusra Aysegul_goktug bizimde öyleydi tutmuş oluyor aşı sakın elleme o kendi kendine düzelmeye başlıyor şuan geçti kızarık yeri belli sadece
UsengecHatun Aysegul_goktug canm ben hemşireye gösterdim norml dedi zaten böyle olması gerekir benm kız 6 ay oluck sanki dün yapılmş gibi duruyo