Aysegul_goktug Kızlar bebeğime omzundan iğne yaptılar 2 ay geçti üstünden ama bugün orasının kızardıgını kabuklandigini kan koplamis gibi bi goruntu olduğunu gördüm başına gelen var mi sizce normal mi ikibgun sonra doktora gidecem en ama merak ettim
Eylusunannesiii Aysegul_goktug oyle olmasi gerekiyor canim aşının tuttugunu gosterir bu. YoldasYilmaz Bizede 2 ay oldu hafif kizariklik var bilmiyorum acaba tutmadimi
merikmom Aysegul_goktug verem aşısı için normal bir durum. Bizim de 4. Ayda kabuklanmaya başladı hala kırmızı kabuklu yara akıntı da seyredebilir. Endişelenmeyin 🤗 Zaten aylık rutin kontrole yada 4. Ay aşılarına götürdüğünüzde hemşire de kontrol ediyor anormal bir durum olursa söyler.
Aysegul_goktug irva bebeğimiz omzunu öyle görünce korktum doktora gidene kadar için rahat teskkur ederim
Defneninannesi1108 Eylusunannesiii bizimde nokta gibi bi kizariklik var. Denilene göre sisme kabuklanma hic olmadi.
YoldasYilmaz Eylusunannesiii kızarıklık oluşmuş zaten tuttugunu gösterir bizdede 2 ay sonra once kızarıklık oldu sonra iyice belirginlesti
Eylusunannesiii Defneninannesi1108 aynen oyle olmasi gerekiyormus ebemizde dedi cunku iltihaplanacak kanayacak kocaman yara olacak sakin dokunma lifleme flan kabuk kendi dussun demisti ama hic oyle olmadi ya kontrolumuzde sorayim bakalim tutmadimi acaba aşı
ayseberilinannesi Eylusunannesiii geçen gün kanadı kızımın aşı yeride bende korkmuştum tuttuğunu gösteriyor yani
ayseberilinannesi Aysegul_goktug acı yapmıyodur diye düşünüyorum çünkü üstünü değiştirirken hiç canı acıyomuş gibi durmuyor
Aselask34 Aysegul_goktug normal canım verem aşısı o bizimde 1,5 ay sonunda kızarıp kabuklandı şu an 6 ay 12 günlük bebeğim ve hala aynı şekilde