Bhrasya alışkanlık olmuş onda sanırım uzun uzun emiyorsa açlıktan kısa emip dalıyorsa alışkanlık. Fikrimce daha büyümeden onu iyice alıştırma sen de çok zorluk çekersin kızında sensiz yapamaz duruma gelir bizim hala emerek uyuyor emmeden dalmıyor ama uzun emiyor gece uyanınca acıkıyor sanırım. Diş çıkarma da 4 5 günlük sıkıntı olurmuş diye okumuştum inşallah Allah kolaylık versin 🤗🧡