Nuraky Bebeğim 3 aylık doğduğu günden beri Dalin kullanıyorum ama yeni yeni kepeklenme oluşmaya başladı bu durumu yaşayan varmı şampuan önersi olan mustela almayı düşünmüyorum .Bu zamana kadar olmayan kepek yeni yeni olmaya başladı anlam veremedim :/
Emir123ali Nuraky canım bizimde 4 ayda başlamıştı şampuan değiştirmen fayda edermi bilmiyorum ama süt ürünleri genellikle tükettiğiniz zaman bebeğini gözlemle özellikle yüzünde kızarma vücudunda döküntüler olursa bilki alerji