Merhaba. Bebeğim 3 aylık olmak üzere motor gelişimi de normal görünüyor çok şükür. Fakat bazı günler özellikle uykudan uyandığı zaman çok halsiz görünüyor kolları yana düşüyor taşıdığım zaman normalde başını sırtını falan dik tutabiliyor ama bahsettiğim zamanlarda baygın gibi oluyor anlatabildim mi bilmiyorum böyle bir şey yaşayan var mi aranızda