efealpegearas ikizlerim 11 aylık ikizlerden biri hiç su içmiyor sizler nasıl veriyorsunuz? Bu arada düzeltilmiş yaşları 10 aylık prematüre bebeklerim önerilerinize açığım
ipekkizimm efealpegearas 11 aylık silikon uclu alıştırma bardaklarını dişledigi icin direk bardakla veriyorum
Gzdgzdgzd efealpegearas 9bucuk aylık kızım, biberon ya da alıştırma bard istemiyor ben de kaşık kaşık veriyorum mecbur
Defneninannesi1108 Gzdgzdgzd Ay bizdee 9 aylik olduk cok su iciyoo yani versem 1 litre icecek her ögündee 100 ml yani 300-400 yemek yemiyo su iciyoo eee anne sütü de su walla icse derrt icmese dert kiyamiyomda internette 9 aya 120-200 ml diyoo ama bizim kiz 🤣
efealpegearas leynanin_pembemantosuu pekmezli su bende denicem inş işe yarar diğerlerini denedim bardak kaşık içmiyorum püskürtüyor:(
Cikomel efealpegearas suluğunu hep yere koydum elinin altında olsun istedim görünce aldı oynadı bazen püskürttü bazen içti ama alıştı ( bi kaç çeşit suluk aldım hangisini severse diye ) :))
nazlieylul efealpegearas ay bnmde ikizlerimden biri içmiyor ben şöyle yaptım gene az içiyo ama olsun damlalık vardı vitamin ilacının onunla veriyorum ağzına biri çok sevdi hoşuna gitti içiyo öyle
Gzdgzdgzd Defneninannesi1108 biz 10ayı doldurduk yeni, resmen güncelleme geldi bebişe heralde hava ısındı diye içiyor artık😊
balkabagianasi efealpegearas çoğunluk bardak il başlarda kaynamış soğutulmuş suyla veriyordum belli bir aydan sonra içme suyuna geçtim 🌸