Gamzeburkan Eylemasil1 bizim 6. Ayda bitti tamamen ilk 4 ay çok sancılı geçti o dönemde nurse harveys colex var onu kullandık
Kantar Gamzeburkan 6. Ayın sonundamı bitti yoksa 6. Aya girerkenmi bitti mrk ediyorum benimkide kolik 5 aylık
Damlaarjen Gamzeburkan Bebeğim 33 günlük. Bizde onu kullanıyoruz. Günde kaç defa kaç ml veriyorsunuz bebeğinize. 😊
Sareeninannesi Tceylnn toz kimyonmu tarifi nedir tam olarak yazarmısınız bende yapmak istiyorum kaç kaşık kaç ml su
Tceylnn FYY bir kere için emzirmeden önce o memeden aldığı için hemen rahatlatıyor bazıları bebeğe de veriyor bir çay kaşığı ama bebeğiniz küçükse siz içseniz yeterli olur bence
Anayimbenana1 FYY kimyon tohumu var onu aktardan alın çayını demleyin.Biz öyle yapıyoruz çokta memnunum🥰
Tceylnn Sareeninannesi evet toz kimyon bir tarifi yok aslında göz kararı biraz kimyon koyun çay bardağına 1-2 çay kaşığı olabilir kaynatılmış suyu da üzerine koyun 3-4 dk demlensin emzirmeden önce için suyunu bir yarım saat kdar önce sonra emzirin hemen gazını çıkarıcak hemde rahatlatıyor
Gamzeburkan Damlaarjen ben tatlı kaşığı kullanıyordum günde 3 kez😊 4. Ayda bıraktım gaz damlası çok verdiğimde daha çok ikiniyordu vermedim bende
Yesim3456 Bizim de tam 3 aylık olduğunda bitti çok zor bir durum Allah kolaylık versin geçiyor ama sabır gerektiren bi durum gerçekten bizde sab simplex damla kullandık rahatlattı baya