yigithan benım oglumda oldu o zaman 4 aylıktı.Allahın izniyle hicbısey olmadı😊allah öyle bir koruyoki sadece atesi cıktı baska bısey olmadı. Sen guzel beslen sarımsak,yesıllık,meyve özellikle kefir filan sütünden geçsin😊bebeklere bısey olmuyor sen kendine dikkat et