Funfuuu şimdi siz bunu yazınca aklıma çocukluğum geldi.Kardeşim aynen böyleydi.Bitmek bilmeyen idrar yolu iltihabı vardı kilo alımı çok az, çelimsiz bir çocuktu.Hala minyon tipli.Ateşi çıkardı gözlerinden bile anlaşılırdı.Ama gelip benimle oyun oynardı.Çok hasta ve halsiz olduğunda bile gidip kafasını 2 dk yastığa koyar yine gelirdi.Benim bir şeyim yok iyiyim derdi.Şimdi 24 yaşında hala aynı.İçinde yaşıyor asla yakınmıyor.Hastalıktan ölse bile iyiyim der.Ama ben annemin yerinde olsaydım bir pedagoga götürürdüm ama tabi o zamanlar böyle şeyler bilinmiyor.