Badebadem 2 veya 3 öğün yiyor aralarda da bişeyler vermeye çalışıyorum. Ama azı dişlerini çıkarırken 10 gün boyunca tek lokma dahi yemedi sadece meme emiyordu bu yüzden bu takviyeye başladık. İlk başta 1 bardak da olsa yeter dedi doktorumuz sonra 1 şişeye çıkarsın dişler çıkınca 2 öğün dolu dolu yiyordu o süreçte 2 ayda 1.4 kilo falan aldı canım şuan tabi çok hareketli olduğu için yediğnden fazlasını yakıyordur belki ama oldukça vitaminli olduğu için ben vermeye devam ediyorum ek gıda ile birlikte. Son birkaç gündür 3 öğün+meme+1 şişe fortini vermeye çalışıyorum bir de aralarda atıştırmalık veriyorum 17 aylık.