Tokyo Anneler doktor degistirdik sehir daha dogrusu suan iki yas pekistirme dozumuz var menenjit ama kafam almiyor okadar cok cesit varki ben yeni bi doktora gitsem anlar mi hangisi vurulucak anlayan varmi nolur yardim edin
Mom090 Tokyo en doğru yönlendirmeyi doktor yapacaktır hangileri olduysa şimdi sırasıyla diğerini olacak
cepoykusu35 Tokyo nimenrix ve bexsero iki çeşidi de yapılmış bebeğinize bende hepsini yaptırmıstım ama 3 doz olanı yaptırdım 3-5 ve 13. Aylarda
Tokyo Yada doktor anlar mi karta bakinca enabiza baktim sadece asi diye yazmislar Yanlis birsey vurulur diye korkuyorum
Tokyo Belki bizimle ayni dozu vurulanlar vardir malum bu asi isi cok karisik normalde cok dikkkatliyimdir kartimiz kaybolunca arastir arastir aklim yandi
Tokyo homosapiens ama ben baktim yok bide 2 yas devlet asimizla denk geliyor hepsini bir nasil olucak bu cocuk
homosapiens Tokyo bexsero 3 doz diye biliyorum nimenrix de bebegin ayina gore degisiyor doktor bilir hatta ben bugun bexsero yaptirdim kizima hemsire bu 3 doz hep dedi nimenrix 6 aydan sonra yaptirirsa 2 doz 1 yastan sonra yaptirirsan 1 doz dedi
homosapiens Tokyo bexseroyu yaptirdim sadece rotarixle nimenrixi 6 aydan sonra ya da 1yastan sonra dusunuyorm cunku doktor bize devlet asilariyla denk gelecek sekilde ayarlamis agir olur diye sonra yaptiracagm bugun bexsero mahfetti cocugumu cok agladi cok agrisi var
homosapiens Tokyo doktor soyler size gosterin bu karti 2ser doz yaptirmissiniz menenjiti hangi ayda yaptirdiginiza soyleyin diyeektr size hangisi yapilcak
Mom090 Tokyo doğumdan beri olan tüm takiplerinin olduğu hastahanede verilen bir defter yok mu ? Bizde var sisteme girmeseler bile muayeneleri ve aşıları onda mevcut 🤷🏼♀️
Mom090 Tokyo o zaman eski takipli olduğunuz doktoru veya hastaneyi ara bilgileri iste doktor anlayamaz hangilerini oldu hangilerini olmadı 🤷🏼♀️
Tokyo Mom090 simdi bir umut bulup mesaj attim doktorumuza sansa cevap verdi asi cetvelinde gorucek dedi insallah gorurler sagolun sizde