Cgnege44 Forumda gördüm kim paylaştı unuttum da bebeklerin baybay ywpmwsi önemlimi kızlar bu çocuklar evde büyüdüler kimgeldi kim gittiki baybayi öğrensinler diye düşünüyorum sizce
Merve Cgnege44 hayır bu sosyallik anlamında değil. Bebeğin taklit gelişimi için önemli. Alkış ,bay bay , öpücük verme gibi
Zumra_ Cgnege44 ben kendim yapıyorum başka odaya giderken babası işten gelince gidince öyle öğrendi önemli olduğunu bilmiyordum 😁
Babybloom Cgnege44 zamanla hepsini öğrenir yani şu aya kadar baybay öğrenmeli diye bir durum yok. Sadece sizii taklit etmesi bir gelişim göstergesi, yani baybay olmaz da gelgel yapar bu da aynı şey. Bebek zaten anlamını bilerek yapmıyor bu tarz hareketleri.
Aselask34 Cgnege44 bu sadece bebeğin taklit yeteneğidir benim bebeğim 6 aylık oynatırken bir kaç kez merhaba yaptım elini tutup hafif sallayarak şimdi merhaba deyince elini uzatıyo tutuncada deli gibi sallıyo🤣🤣
Prenses12 Bu aralar ben de kızıma öğretmeye çalışıyorum babası işe giderken yada ben yanından ayrılırken yapıyorum malum eve gelen giden kimse olmuyo😌
GoGirl Cgnege44 biz aksamlari abisi yatarken bile by by yapiyoruz evdeki her hangi bir esyaya bile yapip kaldiriyoruz bole bole ogrendi ogretmek gerekiyor. Ama onemli olan taklit etmesi alkis by by gel gel öpücük
mnnakanne Cgnege44 önemli olup omadıgını bilmiyorum ama oglum 9 bucuk aylık gel diyo babay diyo vebaybay yapıyo
Lidya-t Bu öğretilen en basit davranışlar olduğu için önemli bebek bunları öğrenmesede olur ama bu davranışlar sayesinde bilişsel gelişimi hakkında fikir sahibi olunuyor.Bizde de gelen giden yok ama ben alkış, bay bay ,çak yapmayı öğrettim
Cgnege44 14 aylığiz gel gel yapıyor kedileri çağırıyoruz kuşlara kusss alkissss diyoruz banyodan çıkınca saç krutma makinası için uwww der bitince işimiz alkışlar cee yapar uyanır uyanmaz çoraplarını getirir babasına baba bana anne der su isteyince likirlikir der daha birçok şey ama baybay yapmıyor kızlar öğrenmek istemiyor baybay diyorum yapıyorum ama istemiyor yapmak