Ngngng Elifsmotherr bende vicco little aldım. İlk adım olarak çok iyi bi model. İlk adım ayakkabısonda genelde ayağı saranlar dah iyi diye duymuştum böyle sandalet tarzı değilde
Betiferi34 Elifsmotherr kızımın bütün ayakkabıları vicco çok memnunum.en son bu ayakkabının sarısını aldım.aşırı hafif ve yumuşacık bir ayakkabı.tam numarasını alın derim