Mom4775 Kafayı yiyeceğim artık ya. En geç 21.30 da uyuyan çocuk bir türlü uyumuyor dikiliyor başında illa birimiz bekliyoruz ee saat oluyor 11. Bir akşamımız var o da gidiyor benim uykum geliyor zaten. Başında beklememek mi gerekiyor acaba o desteği de mi kesmeliyiz? 2 yaşında bu arada. Kimse yokken uyuması için erken mi?
Sin21 Mom4775 erken bence bende yanında uzanıyorum öyle uyuyo bazen beş dakika sürmüyor dalması bazen yarım saati buluyor
Sedaahmet Mom4775 benim oglumda 25 aylik, öglen uyku saati geldiginde odaya yatağa yatirip,kapıyı kapatip cıkıyorum, kendi kendine uyuyor. Ama gece tek basina uyumuyor, illa yaninda bizde olacaz. 🤷♀️
sedaykn Mom4775 25 aylık bu aralar benim kızım da zor dalıyor uykuya. 40 kere dönüyor, sürekli başka masal istiyor sıcaktan olduğunu düşünüyorum.
Mom622626 Mom4775 2 yaş sonrası bizde yaşadık bu sorunu gece 1-2 gibi uyuyordu 2-3 ay devam etti sonra geçti.
Mom4775 Sedaahmet eveeeettttt. Gündüz ağlamıyor. Konuşuyor dönüyor yatıyor. İlla birini istemiyor ama gece kıyametler kopuyor. Babasını da istemiyor illa ben uyutucam. Acaba karanlıktan mı korkuyor ?
Mom4775 sedaykn çok aşırı da sıcak yok sanki İstanbul’dayız biz. Üstü de kalın değil. Huyu değişti resmen ya. Bıraksam bizimle beraber saatlerce oturur.
sedaykn Mom4775 25 dereceye yakın benim kızımın odası hep 22 derecede uyudu ondan çok sıcak olmasada alışık olmadığı bir sıcaklık. Bi de büyüyorlar artık ya ben de yatırana kadar çok uğraşıyorum. Hep uyumayacağım şimdi değil diyor 😂
Ddddddd01 Mom4775 benim oğlumda 2 yaşında akşam beşiğine katıp sallıyorum 15 20 dk ancak uykuya dalıyor
Ddddddd01 Mom4775 gün için de çok yorulduğu için hemen uyuyor bide küçüklükten öyle alıştırdım uyku saati geldi mi hop beşiğine.
Deletedmom5151 27 aylık gece 2 buçukta uyudu dün gece ve 2 yaşından sonra durum bu oldu ben olmadan asla gidip yatmaz ama gündüz kendisi uyur
aslihaleninannesi Mom4775 Mom4775 kızım 25 aylık ve ben sallıyorum inatla yatarak uyumuyor daha zor durumdayım