Keremino doğduğu günden beri emzirerek uyutuyorum, elbette ki zor oluyor ama bir yerden sonra alışıyorsunuz, gündüz uykularında kucağımda mayışırsa tam uyumasını beklemeden bizim yatağımıza götürüp yatırıyorum ve tam olarak dalgana kadar emzirmeye devam ediyorum, tam olarak uykuya geçince yanından kalkıyorum, bazen uzun süre uyanmadan uyuyor, bazen de gürültüye şuna buna uyanıyor, hemen yanına uzanıp emzirmeye devam ediyorum, uykusunu alana kadar uyuyor, geceleri de yanımda uyutuyorum mecburen, çünkü defalarca uyanıyor ve ayrı yatmak mümkün olmuyor, zaten kendi yatağına yaptırınca hissediyor sanırım, hemen gözler açılıyor 😅 zor olan kısmı geceleri rahat yatamıyorum, yanımda olduğu için sürekli aynı pozisyonda yatıyorum, sürekli tetikte yatıyorum, pek dinlenmiş bir şekilde kalkmıyorum, ayrıca sık sık uyanıyor, yeri geliyor sabahı zor ediyorum, hatta bazı zamanlar üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum 😩 ama en güzel tarafı koyniş koyniş uyuyoruz oğlumla 😊😍 bu zamanlar da geçecek, o yüzden tadını çıkarmaya çalışıyorum, yeri gelecek bu anları özleyeceğiz, en güzeli kabullenmek, sonrası daha kolay oluyor ama bana sorarsanız yanınızda uyumaya alıştırmayın, farklı bir yöntem bulun yol yakınken, ben bilseydim böyle olacağını gerçekten farklı bir yöntemle uyuturdum, çünkü artık benim haricinde kimsede uyumuyor, eskiden babası da uyutabiliyordu, ancak şu an sadece benimle uykuya geçebiliyor, bebeğinizin iyiliği için daha farklı bir yöntem bulabilirsiniz, mayıştığı zaman beşiğine bırakıp şşt pat yöntemini deneyebilirsiniz, madem böyle bir fırsat var bağımsız uyuması için değerlendirin bence