Kızlar 9 aylık kızım var diş çıkarıyo ve iki gün ishal oldu sonra ishali geçti bezinde pembe lekeler gördüm idrarında ve vajinasından iki kez mendille sildim doktora gittim söyledim idrar istedi ee malum kız çocuğu olunca idrar almak biraz zor iki gündür uğraşıyorum alamadım torba verdiler hastaneden takıyorum ama kaydırıyo içine dolmuyo başına gelen var mı lütfen akıl verin kafayı yiycem iki gündür 🥴😣