Merhaba anneler, izmir de yaşıyorum malum sıcaklar başladı. Bebeğim park yatakta yatıyor, içindeki yatak da alırken yanında verilen yatak malum sünger olduğu için aşırı terletiyor ve sağlıklı değil. Yatak almak istiyorum sizin kullandığınız yatak hangisi ? Bir de yatak aldığımda üst kademede kullanabiliyor muyum yoksa alt kademede mi olması gerekiyor? Bebeğim 7 aylık