Fatmaaa_klnc Arkadaşlar akrabamızın bir çocuğu var 5 yaşında ve anne baba çalışıyor anneannen bakıyor ve okula başlayacak bu yıl ama odadan bile çıksalar arkasından ağlıyor bu durumu yaşayanlar var mı acaba nasıl atlattınız veya öneriniz var mı