ikizleriim Peynir mayası aldım mayalamak için ama içindekiler kısmında tuz olduğu yazıyor. Var mı evde mayalayıp veren? İçinde tuz olduğu için verilmemesi gerekir herhalde değil mi?
Asl90 ikizleriim en iyi peynir mayası diye biliyorum. Ben denemedim ama deneyenler var cevremde. Tuzlu olmaz diye düşünüyorum. Eğer olursa suda bekletip verirsiniz market ürünlerinden çok çok iyi olur.
ecemm-6161 ikizleriim sütü kaynatıyorsun içine az sirke döküyorsun 5 dak kaynatıyorsun süt hemen olıyor sonra alıp süzüyorsun tülbente canım dolapta bir gün bekle mis gibi peynir olıyor peyniri yapmak için sirke kullanabilirsin 😊 doğal yöntem
Asl90 ecemm-6161 malesef yaptığınız peynir değil süt kesiği. Fermantasyon olmayan işlemle peynir olmaz bende sonradan öğrendim. Biraz bakım internetten anlayacaksınız