Forumdan çıkış yapıp tekrar giriş yaparsam belki forumda sürekli tekrar eden sorunlar biter dedim. Çıkış yaptım ama tekrar giriş yapamadım. Şifre hatalı dedi. Şifreyi değiştireyim dedi böyle Bi mail hesabı yok dedi. Ama mail hesabım aktif kullandığım hesabımdı.tekrar giriş yapamadığım için bu defa Gmail hesabımla giriş yaptım. Böyle ya da benzer durum yaşayan var mı?