Krsmngl buarada biz milupa da denemiştik kutusu da çok güzel ama ben nestleye ait olduğu için bırakmıştım eğer ürünlerde markalara bakmıyorsanız onuda deneyebilirsiniz tabi Türkiye’de var mı bilmiyorum. Arkadaşımd bebivita kullanıyor çok ucuz olduğu için ama kakada problem yaşamıyor. Ama oda hipp r ait diye biliyorum. Neyse siz deneye deneye bulcanız artık 💐